FAQ


1. Moet ik borg betalen?

Nee, u betaald alleen de huurprijs van de materialen

2. Hoe gaat de betaling?
U dient de huur direct bij uw bestelling online af te rekenen via iDeal. Zodra de betaling succesvol is afgerond zijn de materialen voor u gereserveerd én ontvangt u een bevestigingsmail.

3.Waarom moet ik vooraf betalen?
Dit doen wij om betalingsproblemen te voorkomen. Crent levert kwaliteit en service op een zo hoog mogelijk niveau. Door vooraf te betalen spreekt u vertrouwen uit naar Crent waar wij zo kundig als mogelijk mee proberen om te gaan. Tevens is een betaling een bevestiging dat u het product daadwerkelijk wilt reserveren. Producten in optie zetten is niet bij Crent niet mogelijk.

4. De winkelwagen geeft een minimale levertijd aan, kan ik dan nog huren?
Waarschijnlijk wilt u op korte termijn iets huren. Om teleurstellingen te voorkomen met last-minute bestellingen vragen we u om even contact op te nemen per telefoon of mail. In overleg kunnen wij bekijken of het product alsnog verstuurd kan worden.

5. Wanneer en hoelaat is de levering?
Het door u gekozen product wordt één dag van tevoren bij u afgeleverd. Hoelaat dit afgeleverd wordt varieert. Bent u niet thuis? Dan kunt u dit aangeven en een GLS ophaalpunt bij u in de buurt selecteren.

6. Wanneer worden de materialen opgehaald?
De materialen worden de dag na gebruik weer opgehaald. Behalve op zondag, dan rijden onze koeriers namelijk niet.

7. Ik ben niet thuis op aflever-, of retourdag
Bent u niet thuis op de aflever- of retourdag? Dan kunt u dit aangeven en een GLS ophaalpunt bij u in de buurt selecteren. Hier kunt u het pakket dan ophalen en afleveren. 

8. Krijgen wij korting als we meerdere dagen huren?
Jazeker! Dit wordt automatisch berekend door onze STAFFEL.

9. Zit er een gebruiksaanwijzing bij?
Wij leveren bij iedere bestelling een productomschrijving en een gebruiksaanwijzing mee. Hierdoor weet u precies wat u moet doen en welke producten meegeleverd zijn.

10. Zijn de producten gebruiksklaar?
Ja, bij alle opblaasfiguren wordt een blower meegeleverd. Daarnaast beschikken alle elektrische producten over een stekker (let op; geen haspel of verlengkabel deze kunt u eventueel mee bestellen).

11. Kan ik mijn reservering annuleren?
Als u een annuleringsverzekering afsluit kunt u tot 72 uur voor de huurdatum de materialen kosteloos annuleren.

12. Tijdens het gebruik is er schade ontstaan aan verhuuritem(s)
Neem direct contact met ons op zodat we van de op de hoogte zijn van de schade. Indien de materialen door verkeerd gebruik zijn beschadigd brengen wij de herstelkosten in rekening (wij brengen maximaal € 500 in rekening).

13. Ik ben een onderdeel vergeten te retourneren
Neem direct contact met ons op zodat we op de hoogte zijn van het ontbreken van een onderdeel. U kunt deze dan per post/pakket naar ons retourneren.

De materialen kunt u sturen naar:

van de Abeelestraat 7

4307 BM Oosterland